صوت الأقباط الحر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى

خادم غلبان
    خادم غلبان
    قبطي جديد
    قبطي جديد

ذكر
    المساهمات : 8

كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى Empty كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى

مُساهمة من طرف خادم غلبان الثلاثاء 15 مارس 2011 - 22:20

احد المولود أعمى: احكيلنا عن حكايتك انت من ساعة ما اتولدت وانت مش بتشوف خالص مش بتشوف دى كلمة بسيطة انا اساسا مش عندى مكان للعين ياخبر بجد ا زاى وبعدين كمل فيوم وانا قاعد حزين جمب السور اللى هناك ده سمعت هيصة وناس كتير بينادو ويقولو يايسوع يايسوع وسمعت تلاميذه بيكلموه عليا بيقولوله يامعلم هل هذا اخطأ ام ابواه لا هذا اخطا ولا ابواه ولكن ليتمجد اسم الله وجالى يسوع وصنع طين ووضعه على عنيا وقال لى قم اغسل عنيك من ساعتها وانا بشوف كل حاجة اول ماشوفت شوفت وش يسوع جماله بارع جدا ومن ساعتها عشت حياتى وبقى ليا عنين زى اى حد وهى دى قصتى يا احبائى ربنا حنين اوى على كل الناس احد الشعانين: كلنا عارفين قصة احد الشعانين احنا هنسع القصة النهاردة بس بطريقة تانية خالص من اشخاص اساسين فى القصة وهنسأل السؤال الأول للنخلة ايه كان احساسك لما عرفتى ان فروعك هى اللى هيستقبلو بيها يسوع له كل المجد انا شوفت الناس جايين بيقولو لازم نقطع من النخل فروع جديدة عشان نروح نستقبل بيها يسوع فرحت خالص لما سمعت كده معقول انا هتحط تحت رجلين المسيح مكنتش مصدقة وده يا احبائى كلام النخلة خادم غلبان
    anasemon
    anasemon
    Admin
    Admin

المساهمات : 1992

كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى Empty رد: كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى

مُساهمة من طرف anasemon الثلاثاء 15 مارس 2011 - 22:47

شكراا اخونا الغاااالى ربنا يباركك
    خادم غلبان
    خادم غلبان
    قبطي جديد
    قبطي جديد

ذكر
    المساهمات : 8

كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى Empty رد: كنوز كل احد ( كنوز الصوم الكبير )الجزء الثانى

مُساهمة من طرف خادم غلبان الأربعاء 16 مارس 2011 - 1:00

انا مستعد ياجماعه اروح اى كنيسه في اى اجتماع واحكى اى قصه او حكايه من المؤلفات بتاعتى
    anasemon
    anasemon
    Admin
    Admin

المساهمات : 1992

مُساهمة من طرف anasemon الأربعاء 16 مارس 2011 - 23:58

طب ايه اللى معطل حضرتك الخدمه مفتوحه للجميع

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 26 أبريل 2024 - 22:02